vineri, 20 martie 2009

Vizită la domiciliu

Ne-am scos, eu şi prietena mea, în oraş. Cu maşina. 137. Nu, nu e Peugeot. Autobuzul 137. Aşa...

În maşină, pe o banchetă stătea un domn pe la 50 de ani, cu chef de bârfă câştigat cu mult sârg dintr-o sticlă de plastic pe care o avea în pungă (se vedea conturul!). Făcea un fel de curte doamnei care se afla în faţa lui, pe scaun. Doamna râdea de se prăpădea de toate giumbuşlucurile verbale scoase de omul nostru.

Mi-a plăcut însă o singură poantă, chiar dacă pare cam sadică. Luându-şi "La revedere!" de la doamna, care cobora la următoarea staţie, omul îşi scoate din pungă sticla ca să-şi laude vinul. Spunea că are şi pentru nu ştiu ce botez.

Apoi zice:
- Azi am fost pe la soacră-mea...

Ia un gât de vin, face o pauză, apoi continuă:
- Dumnezeu s-o ierte!

Un comentariu: