vineri, 5 iunie 2009

Şi fetele ce mai zic?

Spania este a treia ţară din Europa care a legalizat căsătoriile între persoane de acelaşi sex, după Olanda şi Belgia. Acum, că am lămurit şi acest aspect administrativ, să înceapă povestea.

Doi prieteni au mers recent în plimbare la Barcelona. Toate bune şi frumoase, mai ales atmosfera de la un bar cu prilejul calificării Barcelonei în finala Ligii Campionilor, pe care de altfel a şi câştigat-o.

Într-o zi cu soare, dorind să-şi odihnească puţin oscioarele, au tras la o terasă situată pe o străduţă cochetă. După câteva minute au constatat că cei trei tineri vânjoşi de la masa alăturată sunt homosexuali, pentru că aceştia îşi discutau problemele sentimentale în văzul şi auzul târgului. Avem şi un dialog savuros:

Gay 1, serios: Aveam un prieten...
Gay 2, glumeţ: Vrei să spui "Demult de tot aveam un prieten"
Gay 1, tot serios şi puţin melancolic: Da... Aveam un prieten care vroia să stăm tot timpul în casă, să ne-o tragem întruna. I-am spus la un moment dat că nu mai pot aşa, că am nevoie de amicii mei, că am nevoie să mai ies din casă.

Sorb din pahare şi continuă:
Gay 2: O ştii pe X?
Gay 1: Da, cum să nu.
Gay 2: S-a dat la mine într-o seară.
Gay 1, zâmbind: Ah, dar ştii că are sânge de ţigancă?
Gay 3: Dar un ţigan gay cunoaşteţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu